Popularne posty

piątek, 26 września 2014

Witam! 
Nazywam się Renata.
Jestem Pracownikiem Gry Movie Star Planet.
Do Administracji Zostałam zgłoszona Od Moderatorki.

Zastrzeżenia: 


  1.  Gdyby ta stronka Była z Oszustwem Bym w Niej nie była. 
  2. Gdyby ta stronka Naciągała na pieniądze bym w niej nie była.
  3. I dużo Innych Powodów które Możecie znać. 

Teraz Pokarze wam Prawdziwy email z którego Nie można:

-zmieniać Hasła
-Wiedzieć Jaki jest Login
-Wiedzieć jakie jest hasło
-Przesyłać Ciuchy
-Kupować z Listy życzeń
-Wchodzić Na konto


Dobrze więc: 

  • wchodzisz na stronę Movie Star Planet
  • Logujesz się
  • Wchodzisz w Ustawienia
  • Zmiana Email'a
  • ahhh_pieknawp.pl@wp.pl (Konto sprawdzone)
  • Czekasz Przynajmniej 10 Minut, bo mamy dużo osób Na głowie żeby innym robić Vip'y.
Nasz Email Daje tylko Vip na 1 Miesiąc i na 1 Rok! + (Vip na rok + 50.000 i 500 diamentów) i (Vip na Miesiąc + 20.000 i 200 diamentów)! 

Więcej informacji podamy jak będzie Komentarz (Mogę więcej Informacji?) 




#Pracownik Movie Star Planet!


22 komentarze:

Anonimowy pisze...

Działa!!! Funk You ♥ ! Mam vipa na Rok !!!!! ♥

Unknown pisze...

Dziękujemy za tę Cudnowną Opinię! :)

KiciaxdLala12 pisze...

Dziękuję !! Działa Perfekcyjnie!! :)

Anonimowy pisze...

hej! wpisałam ten adres e-mail ,ale czekam 5 min. i nic się nie dzieje. pisało mi ,że wiadomość została wysłana na ten e-mail ahh... coś tam ,i że mam go przeczytać. to napewno działa???

Anonimowy pisze...

nic się nie dzieje !

Anonimowy pisze...

a jak ktos chce vipa na rok a wy dacie na miesiac to co wtedy?

Anonimowy pisze...

Nie działa -.- !

Anonimowy pisze...

właśnie czekam na tego vipa mam nadzieję że wszyystko bd okey. Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Ehh.... Czekam 15 min!

Anonimowy pisze...

Badziew!!\

Anonimowy pisze...

Czeka i nie ma co dalej? Naprawdę to działa czy kłamstwo?

Anonimowy pisze...

Ok czekam.

Unknown pisze...

wpisałam teraz czekam.... mam nadzieje ze to działa ;)

Unknown pisze...

czekam...... i nic :( moje konto to
<3Dres<3

Unknown pisze...

mi nie działa! :(

Anonimowy pisze...

Nie działa moje konto to ((Nikolla)) :C

Unknown pisze...

Mogę więcej informacji?

Anonimowy pisze...

Mi się nie udało! :(( to ile mam czekać i na co nacisnąć?

Anonimowy pisze...

witam i nic mi nie przyszło .... :(

Anonimowy pisze...

właśnie czekam:>

Anonimowy pisze...

czekam i czekam. pospieszcie sie, prosze

Unknown pisze...

Właśnie czekam