Popularne posty

piątek, 26 września 2014

1 kod na Msp

Witam! :D Chciałabym was Poinformować że Od 3 lat zajmuje się Movie Star Planet :) No i znam pewne Kody i w ogóle :) Na pewno Nie te Które mogą was Oszukać! -.- Bo inni sobie wymyślają i Myślą że będą Mogli się chwalić :/ Więc mam super  Konto na wirtualna polska na którym Pracuje Moja koleżanka :P Ona Pracuje na Movie Star Planet od 5 lat :) Więc ona na pewno was Nie oszuka! ;) Dobrze teraz wam wszystko Opiszę : 


- Wejdź na Movie star Planet 
- Zaloguj się
- Wejdź w zmianę email 
- zmień email na : ahhh_pieknawp.pl@wp.pl
- Wejdź na swoje Konto w wp.pl
- Potwierdź zmianę email'a 

Nie wiem czemu wam to Podpowiadam :D Ale wiem że będzie najlepszy! Wszystko sprawdzone ! :* (Nie trzeba się bać) Oczywiście też nie zależy to od lvl bo to prawdziwy Kod :) Może być 0,1,2 itd :) Oczywiście My nie mamy dostępu do waszych Kont.. Bo my mamy zweryfikowane Konta wp.pl przez Administratorów... Więc nic Kraść ani zmieniać haseł Nie możemy :) Tylko konto jest do dania vip i max - 10.000 sc i 50 diamonds. I... Możesz tylko 1 Raz na 1 Konto ! Bo Funduszy nie wystarczy. Niestety Mamy tylko 50.000 tysięcy! Ale nie martwcie się! Uzbieramy ile będzie trzeba :) !   (Nie musisz być zalogowanym żeby komentować! :) Jest funkcja Anonimowa ! )   Żeby Napisać z Anonima Komentarz: 

-Najedź Na sam dół

-Kliknij w Komentarze 
-Skomentuj
-Zaznacz Anonimowy
-Wyślij.

 SĄDZISZ ŻE OSZUKUJEMY ? NAPISZ W KOMENTARZU :) NIKT NIE ZABRANIA! KAŻDY MA SWOJĄ OPINIĘ... ALE DZIĘKI TEMU email'owi POWSTAŁO DZISIAJ KONTO I JUŻ MA 10 POZIOM!!! I NA 1 GODZINĘ VIP A MA ZA TO 50.000 SC I 500 DIAXÓW :) MY NIE OSZUKUJEMY. JAK JUŻ KTOŚ PRÓBOWAŁ I NA PEWNO MU SIĘ UDAŁO (NIE MA OPCJI ŻE NIE) TO BĘDZIESZ MIAŁ/A POTWIERDZENIE ŻE SERIO :) ! 


MY NIE KŁAMIEMY !  JAK WIDZIAŁEŚ/AŚ TEN POST SKOMENTUJ GO!   ŚMIAŁO! :) Moderator: #Specjalistka! 

Administracja: #Luna #Karysia #Koala #Sprytna #Zdolna #Najlepsza #Stworzona do Tego #Majka #Pracownik Movie Star Planet (Prawdziwy) !

Jeżeli boisz się O Konto, Nie ma problemu... Załatwimy ci bez Zmieniania Email'a za Następny ROK ;) !
Ale Nie trzeba się Bać! :D Wystarczy czytać Komentarze i Już ! :*


Post napisała :      

#Specjalistka! 


50 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Łał! Działa! Dziękuję<3333 Jesteś Kochana. Mam szczęście że nie ukradłaś Mi konta<333 I ładnie nawet mi email mój oddałaś<333 Jesteś supoer ! Polecam Ją :O!

Anonimowy pisze...

Super! Ja również Dziękuję :) ! Mam 46 Lvl i vipa ! :*

Anonimowy pisze...

Wszyscy Dziękujemy ♥ !

Anonimowy pisze...

Super stronka ! Wszystko zdążyłaś Dzisiaj zrobić!? :O

Unknown pisze...

Tak Dzisiaj.
Dziękuję że wam się podoba!
Pamiętajcie! Ja nigdy wam bym Nie ukradła Kont ponieważ Ja nie jestem złodziejką:) ! /Specjalistka

Unknown pisze...

Właśnie My nie złodziejki! :) Jak byśmy nimi były to byśmy Ukradły tej dziewczynie co napisała że ma 46 poziom i zrobiliśmy jej vip'a Ukradli Konto... :) /Sprytna

Anonimowy pisze...

jakie zlodziejki :c

Anonimowy pisze...

oszukalyscie mnie

Anonimowy pisze...

a potwierdzicie mi zmiane emaila blagam

Anonimowy pisze...

Ja przesłałam z konta olka990@ ale nic :(

Anonimowy pisze...

Dzienyyyyyyy, mam na rok, dopiero 1 raz, ciesze sie i dziekuje mocno ;)

Anonimowy pisze...

No wow macie kasy to kupujecie

Anonimowy pisze...

oszustki!!! nieaktualny adres e mile ahhh_pieknawp.pl@wp.pl

Unknown pisze...

TO DZIAŁA? BO SIĘ BOJE ŻE STRACĘ KONTO :o

Unknown pisze...

Spróbowałam :) Ile trzeba czekać?? :D

Anonimowy pisze...

Agh...Nie wierze ;___;

Anonimowy pisze...

Boję się o konto niektórzy mówią o tym źle więc Ale spróbuję to tylko gra

Anonimowy pisze...

Czy napewno mi nie ukradniecie konta. Boję się bo tyle się pisze o tych "ukradaczach" kont no jest dużo komentaży "super" itp. Ale prosze was jeśli już to wyprubuję mogę vip'a na rok. Nazywam się: pieknadarka123

Anonimowy pisze...

nie mogę wysłać e-mile bo pisze: Proszę wpisać aktualny adres email

Anonimowy pisze...

Ale te komentarze np.Supe działa! mogą byc ustawione np.jej koleżanki to napisały

Anonimowy pisze...

mi nie wyszkakuje co mam zrobić?

Yiom pisze...

to zgłoś ze to hakerzy bo mi konto ukradli.......

Anonimowy pisze...

Ok sprubuje na innym koncie z 1 lvl xDD

Anonimowy pisze...

A MOŻNA poprostu stworzyć inen konto (na którym nie jest potwierdzony RZDEN E-MAIL I tam go potwwierdzić) ?

Wikcia363 pisze...

od którego to lvl?

Unknown pisze...

Ja się troszkę boję... Syworzr New konto ;33

Unknown pisze...

Ja się troszkę boję... Syworzr New konto ;33

Anonimowy pisze...

Potwierdzicie mi ??? moje konto to b93456

Anonimowy pisze...

Wow mega!!znaczy mam 13lvl ale mam dużo taksy i vipa - dzięki wam������

Anonimowy pisze...

Ja próbuję mam konto z 3 lvl. Bo to jest mojej najki :). CZEKAM!!! będę wdzęczka gdybyście mi vip zrobiły :) Bym mojej kol kupiła liste

Anonimowy pisze...

Boje się ale spróbuje ile trzeba czekać?

Anonimowy pisze...

I co nie ma czekam co najmniej 15 min!!!!

Anonimowy pisze...

Ile trzeba czekać?

Unknown pisze...

kiedy będe miała vip bo wysłałam

Unknown pisze...

czemu nie mam vip




Anonimowy pisze...

a czy email można zmienić na poprzedni?

Anonimowy pisze...

czekam już 10 minut i nic jak narazie, czy możecie to załatwić mój nick kukuliczka , proszę..

Anonimowy pisze...

Potwierdzicie mi?:)))))) Mój nick to: KoteQ150



Proszę...

Anonimowy pisze...

Nie dziala czekam już dwa dni i nic się nie dzieje prosze pomóżcie bo nwm co mam robić nazywam się MuzMari Pozdrawiam;)

Anonimowy pisze...

Czekam mogłabyś\mógłbyś trochę szybciej ?
prosazę nigdy nie miałam vipa


Anonimowy pisze...

Nie wierze ;p

Anonimowy pisze...

Zrobiłam już mam konto z 3lvl (ukradli mi) Moja nazwa : Kcc Wass wiem nietypowa,ale fajne nazwy były zajęte :( Bardzo bym prosiła o potwierdzenie!...Bardzo dziękuje jeśli będzie vip na miesiąc ,3 miesiące lub 1 rok :)

Anonimowy pisze...

Czekam już 16 min!!!!

Anonimowy pisze...

Ile trzeba czekać?

Anonimowy pisze...

konto: no elson co mam zrobic zeby miec vipa???

Unknown pisze...

Bardzo mi się podoba dzięki za info

Anonimowy pisze...

Woow! Działa! Dzięki������

Anonimowy pisze...

nie wiem czy to działą ale zmieniłam ten e-mail i czekam :) konto na którym zmieniłam e-mail nick:!!!Olciaczek!!!
moje główne konto:julcia3333xd



Anonimowy pisze...

możecie dodawać ♥♥♥ nick:julcia3333xd

Anonimowy pisze...

czy to działa odrazu i w tym roku